Nová vedoucí kontaktního centra Zuno Bank
víceVedoucí kontaktního centra online banky Zuno se stala Iveta Masrnová (32), která v této online bance působí již od roku 2010.
Nová manažerka externí komunikace v Tesco Stores, a.s.
víceJitka Plchová (34) se stává novou manažerkou externí komunikace ve společnosti Tesco. Po rodičovské dovolené zde naváže na několikaletou práci v oblasti komunikace a na zkušenosti, které získávala ve společnostech Mondelez, Eurotel či PR agentuře EMC.
Jak sestavit a vést tým složený z osobností
víceJako personální konzultantka se setkávám s přáním firem: „Potřebujeme skutečné osobnosti, potřebujeme výrazné lidi s názorem, potřebujeme samostatné a samostatně myslící osobnosti, ...“
Vůdcovství I: Vůdce, Führer, Leader
vícePochopení a rozpoznání manipulace a manipulátorů může člověku pomoci vyrovnat se se svou rolí ve společnosti. Vůdcovství je společenský jev, který je popsán nejen u lidí, ale i u jiných živočichů, a který nám může být sympatický nebo nesympatický, ale nemůžeme jej přehlížet.
Co Američanovi hlava nebere aneb Rozdíly v pracovním právu
víceNěkolik rozdílů mezi zvyklostmi a pracovním právem ve střední Evropě a v USA. Dovolená, výplata, propuštění.
360° zpětné vazby
více360° zpětná vazba - pro někoho úžasný nový trend v řízení lidských zdrojů, pro jiného stres z blížícího se hodnocení