Létáte často, čekáte dlouho?
Ti, kteří tráví na služebních cestách hodiny a hodiny, tráví hodně času také ve frontách na odbavení zavazadel, odbavení sebe samých, na toalety, jídlo, nástup do letadla… No prostě neustále. Jak tento čas využít ke svému prospěchu a smysluplně? Zamyšlení a rady najdete v článku autora Rhymera Rigbyho ve Financial Times.
Přinášíme několik tipů:
Pokud potřebujete pracovat, zvládnete během čekání přidat příspěvek na firemní facebook nebo si můžete přečíst krátkou studii, kterou potřebujete pro práci. Otázka je, jestli se při čekání a letištním ruchu dokážete soustředit!
Díky moderním technologiím je, pravda, čekání trochu příjemnější. Důležité je si vybírat úkoly, které nepotřebují příliš mnoho detailů a pilování. Může zkusit použít aplikace, jakou jsou Evernote (k zapisování poznámek) nebo FreshBooks (aplikace sloužící k uspořádání složek, faktur, účtů ad.).
Samozřejmě nemusíte jen pracovat, však také během pracovní cesty jen a jen pracujete a není na škodu si chvíli oddychnout a přečíst si knihu nebo populární časopis a úplně vypustit od pracovních povinností.
A tou nejzajímavější možností je se nestydět a dát se s někým zajímavým do řeči. Není nad to si rozšířit obzory a poznat nové lidi. V dnešním digitalizovaném světě je to pravda už ne tak typické. V některých restauracích je možno vidět nápis „Ano, nemáme wi-fi. Povídejte si mezi sebou, prosím!“ Jak vystihující….