Facebook se může stát nástrojem pro nábor zaměstnanců

Facebook byl vždy tvrdým oříškem pro firemní personalisty. Ačkoli největší sociální síť má přibližně jednu miliardu účtů, většina uživatelů Facebooku si aktivně hledá novou práci přes jiné stránky...

Pomoci využívat tento moderní nástroj v HR by mohla nova softwarová aplikace od společnosti WORK4, kterou vyvíjejí v laboratořích v San Francisku. Přidala by na Facebook tzv. sourcing nástroj na který náboráři čekali!

Funkce vyhledávání kombinuje údaje získané od všech uživatelů Facebooku a porovnává je s informacemi z jiných internetových zdrojů to personalistům může poskytnout uživatelsky konkrétní výsledky . Graf vyhledávání umožňuje uživatelům vyhledávat osoby, oblíbená místa a zájmy, napoví na jakých pracovištích a školách se ti lidé pohybují v rámci jejich vlastních internetových sítí.

Předběžná zpětná vazba od personalistů, kteří prošli tzv. betatestováním, byla velmi příznivá.

Pro velkou většinu firem bude jistě lákavé, že narozdíl od LinkedIn nebudou muset za tuto službu platit (tedy jak tomu u Facebooku bývá musíme použít slůvko ZATÍM)!

Informace o aplikaci naleznete zde.